Otsikko
Paljonko teillä on kahvakuulia lainattavaksi? Entä mitä muita urheiluvälineitä kirjastosta löytyy?

Kysytty

Hei! Paljonko teillä on kahvakuulia lainattavaksi? Entä mitä muita urheiluvälineitä kirjastosta löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kirjastossa on eripainoisia kahvakuulia asiakkaiden lainattavaksi.

2 kg – 3 kappaletta
4 kg – 7 kappaletta
8 kg – 7 kappaletta
12 kg – 2 kappaletta

Lahden kirjastojen liikunta- ja pelivälineiden saatavuuden näet LASTU-verkkokirjastosta hakemalla hakusanalla "liikuntavälineet".
Tietoa liikuntavälineistä Lastukirjastoissa:
http://lastukirjastot.fi/105580/fi/articles/liikuntavalineet

Liikuntavälineistä voi myös tehdä varauksia samoin kuin vaikkapa kirjoista. Liikuntavälinevaraukset ovat maksuttomia