Paljonko maksetaan kuussa kesätyöntekijöille Espoon kirjastoissa? Tulen kesällä olemaan valtiot. kand.

Kysytty

Paljonko maksetaan kuussa kesätyöntekijöille Espoon kirjastoissa? Tulen kesällä olemaan valtiot. kand.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ottaisitko yhteyden sen kirjaston esimieheen, johon haet kesätöihin. Esimiehen yhteystiedot löytyvät sivun www.helmet.fi kautta. Etsi ensin ko. kirjaston sivut valitsemalla oikealla olevasta Löydä kirjastosi -valikosta ja valitse sitten yhteystiedot. Esim. Sellon kirjaston esimiesten yhteystiedot löytyvät sivulta
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Sellon_kirjasto/Yhteys…