P mustapää kirjoittaa tornikokemuksesta - hetkestä jolloin tekisi mieli kiivetä torniin ja huutaa onnensa koko maailmalle. Mitenköhän löytäisin viitteen tuohon…

Kysytty

P mustapää kirjoittaa tornikokemuksesta - hetkestä jolloin tekisi mieli kiivetä torniin ja huutaa onnensa koko maailmalle.

Mitenköhän löytäisin viitteen tuohon alkuperäisen tekstin, muistan tästä viimeksi lukeneeni N 20V sitten HS kuukausiliittestä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

P. Mustapäältä Kootuista runoista ei suoranaisesti näyttäisi löytyvän runoa tällaisesta onnenhetkestä, ainoa runo jossa puhutaan tornista ja onnesta on Linna itäisellä maalla 1952 ilmestyneessä kokoelmassa Linnustaja. Tämä on melko synkeä vanha balladi Raaseporin linnassa hirtetystä miehestä.