Otsikko
Oulujokivarren muinaishistoriaa, siis osa 1 kahdesta 90_luvun alkupuolella julkaistusta teoksesta,, ei saa mistaan. Miten sen saa edes luettavakseen? Vahtola…

Kysytty

Oulujokivarren muinaishistoriaa, siis osa 1 kahdesta 90_luvun alkupuolella julkaistusta teoksesta,, ei saa mistaan. Miten sen saa edes luettavakseen? Vahtola toinen teoksen toimittajista.

Viela peraan toinen kysymys: S. Paulaharjun teokset on kai digisoitu. Voiko niista etsia kohtia paikkakuntien nimien perusteella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksen Oulujokilaakson historia: kivikaudelta vuoteen 1865 (1991) voi lainata Oulun pääkirjastosta.

Samuli Paulaharjun digitoidut teokset löytyvät Kansalliskirjaston ylläpitämästä Doria-palvelusta: https://www.doria.fi/browse?value=Paulaharju%2C+Samuli&type=author

Kirjat ovat pdf-muodossa ja niistä voi tehdä tekstiin kohdistuvia hakuja vaikkapa paikkakunnan nimen mukaan.