Osaisitko neuvoa kirjoja joissa on kohtauksia kirjastossa? Edes lyhyitä kuvauksia. Tarvitsisin n. viisi kirjaa.

Kysytty

Osaisitko neuvoa kirjoja joissa on kohtauksia kirjastossa? Edes lyhyitä kuvauksia. Tarvitsisin n. viisi kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavissa kirjoissa ainakin asioidaan kirjastossa :
-Mika Waltari : Palava nuoruus (ylistyslaulu Rikhardinkadun kirjastolle
-Rauha S. Virtasen kirjoissa käydään usein kirjastossa :
-Ruusunen (kirjastoautossa)
-Joulukuusivarkaus
-Virva Seljan yksitysasia
Märta Tikkasen Miestä ei voi raiskata-romaanin päähenkilö on
töissä kirjastossa
-Anna-Liisa Haakanan Ykä yksinäinen-kirjassa keskustellaan kirjastoauton käytöstä joka on hankalaa invaliiditeetin takia
-Enni Mustosen romaanissa Emännöitsijä päähenkilö Ida käy Rikhardinkadun kirjastossa

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Nevala, Janne: Kirjastonhoitaja Topi Mullo
Lehtinen, Tuija: Viiden tähden Tuhkimo (päähenkilö on kirjastonhoitaja)