Osaatteko sanoa onko mistään saatavilla Raamattu heprean kielellä lainaksi? Onko jossain kirjastossa saatavilla? Kiitos!

Kysytty

Hei! Osaatteko sanoa onko mistään saatavilla Raamattu heprean kielellä lainaksi? Onko jossain kirjastossa saatavilla? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Tampereen kaupunginkirjastossa näyttää olevan hepreankielinen Raamattu (1574 sivua).

Kirjan voi kaukolainata Lohjalle. Kaikki kaukolainat tehdään kirjastojen välillä. Voit tehdä kaukolainatilauksen joko tulemalla kirjastoon tai täyttämällä kirjaston kotisivuilta sähköisen kaukolainalomakkeen. Kaukolainaukseen vaaditaan voimassa oleva Lohjan kaupunginkirjaston kirjastokortti. Lohjan kaukolainamaksu on 5 euroa/nide.