Otsikko
Onkos niin, ettei Thomas Bernhardin runoutta ole suomennettu? Teoksia tai lyhyempiä? Proosan puolella on tarjontaa mukavasti.

Kysytty

Onkos niin, ettei Thomas Bernhardin runoutta ole suomennettu? Teoksia tai lyhyempiä? Proosan puolella on tarjontaa mukavasti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Thomas Bernhardin runoista ei löydy lainkaan suomennoksia.