Onkohan Suomessa, esim. GTK:lla seuraavia julkaisuja? Törnebohm, A.E., 1976: Om Sveriges viktigaste diabas och gabbroarter. Kongliga Svenska Vetenskaps…

Kysytty

Hei! Onkohan Suomessa, esim. GTK:lla seuraavia julkaisuja?

Törnebohm, A.E., 1976: Om Sveriges viktigaste diabas och gabbroarter. Kongliga Svenska Vetenskaps-Akademiens Handlingar, Band 14, No 13

Högbom, A.G., 1885: Glaciala och petrografiska iakttagelser i Jämtlands län. Sveriges geologiska undersökning, Serie C no 70

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

molemmat löytyvät GTK:n kirjastosta käsikirjastokappaleina ts. ne ovat luettavissa käsikirjastossamme Espoon Otaniemessä