Onkohan Ilta-Sanomien toimittaja (Juhani Toivanen, Tolvanen tms.?) tehnyt kirjaa Helsingin portaikoista ja/tai sisäpihoista?

Kysytty

Onkohan Ilta-Sanomien toimittaja (Juhani Toivanen, Tolvanen tms.?) tehnyt kirjaa Helsingin portaikoista ja/tai sisäpihoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juhani Tolvanen on kirjoittanut teoksen Saunasta Savoyhin : sisätilojen Helsinkiä / teksti: Juhani Tolvanen ; valokuvat: Ilari Järvinen ; [kartta: Anssi Keränen]
Helsinki : Tammi, 1999.

Helsingin sisäpihoista on Juha Ilonen tehnyt kirjan Toinen Helsinki : kortteleiden kääntöpuolen arkkitehtuuri = The other Helsinki : the reverse face of architecture in the city / Juha Ilonen ; [käännös Jüri Kokkonen]
Helsinki : Rakennustieto, 1996