Onko Vili Vilperin isä kuollut?

Kysytty

Onko Vili Vilperin isä kuollut?

Vastaus

Vastattu

Vili Vilperi -nimisessä animaatioelokuvassa koala Vili Vilperi lähtee etsimään isäänsä herra Vilperiä, jonka uskotaan kadonneen ja kuolleen seikkailuissaan tutkimusmatkalla Australiassa. Elokuvaa näkemättä asia ei selviä. Alla linkki elokuva tietoihin:

https://www.finnkino.fi/event/303126/title/vili_vilperi_-elokuva/

0 ääntä

Kommentit

Olen kuullut huhuja, että Vili Vilperin isä olis oikeesti Pepe Vilperi