Onko valokuvia Haminan Pappilansaaren puusilloista? Niitä on neljä kappaletta, rakennettu n. v. 1949 ja viimeisin purettu 1990. Olen selannut vanhoja valokuvia…

Kysytty

Onko valokuvia Haminan Pappilansaaren puusilloista? Niitä on neljä kappaletta, rakennettu n. v. 1949 ja viimeisin purettu 1990. Olen selannut vanhoja valokuvia netistä oikein eväiden kanssa, mutta en ole löytänyt (eri yhteisöjen vanha hamina kuvia, museoviraston vanhohja valokuvia etc.).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen museoiden, kirjastojen ja arkistojen  Finna-palvelun kautta löytyi joitakin kuvia haminalaisista silloista. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mkään niistä ei ole etsimäsi. Alla linkki tulokseen:

https://www.finna.fi/Search/Results?limit=0&lookfor=hamina+sillat&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat%3A%220%2FImage%2F%22

Haminan kirjaston kotiseutukokoelmasta voisi olla apua sinulle. Otatko yhteyttä: kirjasto@hamina.fi