Mitkä on Suomen kolme korkeinta siltaa?

Kysytty

Mitkä on Suomen kolme korkeinta siltaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siltojen korkeuksista on olemassa avointa dataa, mutta sen käyttö on ehkä jonkin verran hankalaa, https://www.avoindata.fi/data/fi/dataset/siltojen-korkeudet. Väyläviraston sivulta löytyy kartta, jossa on siltarajoitukset, https://vayla.fi/vaylista/aineistot/kartat/painorajoitetut-sillat. Siellä on myös tietoja siltojen korkeusrajoituksia, joista voi päätellä siltojen korkeuksia.

11 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei
Minulla nyt vanhuuspäivillä korkean paikan kammo paheni. Eli haittaa elämistä, enkä korkeasta sillasta pääse yli. Saisinko tiedon noista korkeista silloista. Kärkisten ja muut kapeat korkeat sillat mahdottomia minulle.

Haluaisin kartan noista korkeista silloista, kun nyt vielä ajan autoa

Hei
Minulla nyt vanhuuspäivillä korkean paikan kammo paheni. Eli haittaa elämistä, enkä korkeasta sillasta pääse yli. Saisinko tiedon noista korkeista silloista. Kärkisten ja muut kapeat korkeat sillat mahdottomia minulle.

Suomeksi kiitos vastaukset.