Onko Valkeakosken kirjastossa Agility ABC kirjaa? Tai muita Agi kirjoja?

Kysytty

Onko Valkeakosken kirjastossa Agility ABC kirjaa? Tai muita Agi kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valkeakosken kirjasto ei ole mukana Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa, joten tämä vastaus tulee Helsingistä.

Valkeakosken kaupunginkirjasto on mukana PIKI-yhteisjärjestelmässä, johon kuuluvien kirjastojen aineistoa voi tarkastella osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2. Jarmo J. Husson teosta ”Agility ABC” (Alasalmi-Husso yhtiöt, 1992) ei näytä valitettavasti olevan Valkeakosken kirjastoissa, mutta sen voi tilata Valkeakoskelle seutulainana PIKI-verkkokirjaston kautta. Seutuvarausmaksu on osoitteesta http://www.valkeakoski.fi/portal/suomi/kulttuuri_ja_vapaa-aika/kirjasto… löytyvän tiedon mukaan kaksi euroa.

Valkeakosken pääkirjastosta löytyy seuraavia agilityyn liittyviä kirjoja:

Haggerty, Arthur J.: ”Koiratemppuja” (Ullmann, 2008)
Holden, Patrick ja John Gilbert: ”Agility: a step-by-step guide” (Ringpress Books, 2001)
Jalakas, Inger: ”Agility lähdöstä maaliin” (Nemo, 2007)
Vilander, Pertti ja Hannele Nykänen: ”Agility: alkeista huipulle” (Onnenmyyrät, 2003)

Niiden saatavuuden voit tarkistaa PIKI-verkkokirjastosta. Osa on ainakin tällä vastaushetkellä lainassa. Voit myös etsiä muiden PIKI-kirjastojen agilitykirjoja laittamalla hakuun asiasanaksi ”agility” ja tarvittaessa tilata niitäkin seutulainoina.