Kenen/minkä puoleen kääntyisin saadakseni Mikkelissä ilmestyvän Länsi-Savo-lehden toukokuun numeroita vuodelta 1950? Pyrin silloin oppikouluunja haluaisin…

Kysytty

Kenen/minkä puoleen kääntyisin saadakseni Mikkelissä ilmestyvän Länsi-Savo-lehden toukokuun numeroita vuodelta 1950? Pyrin silloin oppikouluunja haluaisin nähdä täsmälliset tiedot, mitä otetaan mukaan, miten ilmoittaudutaan jne. Oli tarkoitus pyrkiä yhteiskouluun, mutta tyttölyseoon silti pääsin!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi lehti löytyy mikrofilmattuna Kansalliskirjastosta. Voit käydä siellä lukemassa vuosikertaa mikrofilmiltä ja ottaa tarvittaessa filmiltä myös kopioita. Kopiot ovat maksullisia. Kansalliskirjaston yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.kansalliskirjasto.fi/yleistieto/yhteystiedot.html.

Lehti löytyy mikrofilmattuna myös Mikkelin pääkirjaston kotiseutukokoelmasta.