Otsikko
Onko Väinö Linnan "Tuntematon sotilas" Espanjan kielelle käännetty? Veisin kirjan lahjaksi Espanjaan. Siis, haluaisin ostaa.

Kysytty

Onko Väinö Linnan "Tuntematon sotilas"
Espanjan kielelle käännetty? Veisin kirjan lahjaksi Espanjaan.
Siis, haluaisin ostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linnan Tuntematon sotilas on käännetty espanjaksi: Soldados desconocidos. Barcelona.1957. Sitä löytyy lainakappaleita Helsingin kaupunginkirjastossa,
valitettavasti suomalaisissa kirjakaupoissa sitä ei enää ole myynnissä.
Sitä ei ollut myöskään Amazon-verkkokirjakaupassa myynnissä.
Kannattaa ehkä tiedustella kirjakaupoista Espanjassa.