Otsikko
Onko Turun kirjastoissa portugalinkielisiä kirjoja, entä onko Suomessa yleensä mahdollisuutta lukea portugalin kielisiä lehtiä?

Kysytty

Hei, onko Turun kirjastoissa portugalinkielisiä kirjoja, entä onko Suomessa yleensä mahdollisuutta lukea portugalin kielisiä lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jonkin verran portugalinkielisia kirjoja löytyy Turun kirjastoissa. Romaanit löytyvät hyllyltä 84.64 ja lastenkirjat hyllyltä 85.264. Vaskin e-aineistoista ( https://vaski.finna.fi/Content/eaineistot ) löytyy Pressreader niminen palvelu johon voit kirjautua kirjastokortin numerolla. Sieltä löytyy tällä hetkellä 39 portugalinkielisiä lehtiä joita voi lukea.