Onko tuo ihanoikeasti niin ettei tuo IndieFlix palvelu tarjoa ollenkaan tekstityksiä, en ainakaan yhdestäkään elokuvasta niitä löytänyt?

Kysytty

Onko tuo ihanoikeasti niin ettei tuo IndieFlix palvelu tarjoa ollenkaan tekstityksiä, en ainakaan yhdestäkään elokuvasta niitä löytänyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joissakin palvelun elokuvissa on englanninkielinen tekstitys, mutta suomenkielistä tekstitystä niissä ei ole. Tietoa palvelusta löytyy Helmetin sivuilta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Elokuvat/IndieFlixelokuvapalvelu(2…