Otsikko
Onko totta, että Venäläistä fossiilia tuotiin taas Suomeen? Kuulin, että Greenpeace on tästä puhunut...

Kysytty

Onko totta, että Venäläistä fossiilia tuotiin taas Suomeen? Kuulin, että Greenpeace on tästä puhunut...

Vastaus

Vastattu

ilmeisesti jokin uusi kaasuvarasto on täydennetty venäläisellä maakaasulla. Tässä Ylen uutinen asiasta. Sen mukaan maakaasun tuonti on sallittua Venäjältä.

https://yle.fi/uutiset/3-12629564

1 ääntä

Kommentit

Mitään ei pitäisi tuoda Venäjältä!!!! EI YHTÄÄN MITÄÄN!