Otsikko
Onko tietokirjaa, jossa olisi kootusti esim henkilökuvia muinaisen Englannin hallitsijoista?

Kysytty

Onko tietokirjaa, jossa olisi kootusti esim henkilökuvia muinaisen Englannin hallitsijoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Iso-Britannian hallitsijoista löytyy kootusti tietoa seuraavista englanninkielisistä teoksista.

John Cannon: The Oxford illustrated history of the British monarchy
Charles Phillips: The complete illustrated guide to the kings & queens of Britain : a magnificent and authoritative history of the royalty of Britain, the rulers, their consorts and families and the pretenders to the throne
Olwen Hedley: The Queen's Silver Jubilee : a pictorial souvenir to commemorate the 25th anniversary of the Queen's accession to the throne and to pay tribute to Her Majesty for her inestimable services to Great Britain and the Commonwealth
David Williamson: Kings and queens of Britain

Karsten Alnäsin Euroopan historiasta kertovassa kirjasarjassa sivutaan myös Iso-Britanniaa ja sen hallitsijoita. Sarja on hyvin saatavilla suomenkielisenä kirjastosta.