Onko tietoa mistä löytyy runo Jeesus ja sepän tytär? Asiakas muisteli sen olevan Lauri Viidan kirjoittama, mutta emme löytäneet meidän kokoelmistamme.Eikä ole…

Kysytty

Hei!
Onko tietoa mistä löytyy runo
Jeesus ja sepän tytär?
Asiakas muisteli sen olevan Lauri Viidan kirjoittama, mutta emme löytäneet meidän kokoelmistamme.Eikä ole varma onko se Viidan runo.

Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauri Pohjanpäällä on runo Jeesus-lapsi ja sepän tytär ja se löytyy ainakin Valitut runot -kokoelmasta (WSOY, 1979).