Onko teillä Turun kaupunginkirjastossa Harry Potter ja viisasten kivi englanniksi?

Kysytty

Onko teillä Turun kaupunginkirjastossa Harry Potter ja viisasten kivi englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

J.K. Rowlingin kirjaa Harry Potter and the philosopher's stone on Turun kaupunginkirjastossa, saatavuustiedot aineistotietokannastamme http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=find2&sesid=1139910783&ulang=… .

2 ääntä

Kommentit

Turun kirjastossa on Viisasten kivi myös amerikaksi: Harry Potter and the Sorcerer's Stone (New York)