Onko teillä taiteen perusopetuksen kirjaa? Kirjasta pitäisi löytyä sirkuksen toimintaan liittyvät asiat ja tavoitteet.

Kysytty

Onko teillä taiteen perusopetuksen kirjaa? Kirjasta pitäisi löytyä sirkuksen toimintaan liittyvät asiat ja tavoitteet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkieliset sirkustoimintaa käsittelevät kirjat näyttävät olevan pääasiassa Markku Aulangon käsialaa. Taiteen perusopetuksen kannalta asiaa käsitellään julkaisussa nimeltä "Sirkus kouluun. Virikkeitä lasten ja nuorten sirkustoimintaan" (1992). Taiteiden opetusoppiin liittyviä kirjoja löydät kirjastossa luokasta 38.297, muita sirkusaiheisia kirjoja luokasta 79.91.