Moro! Mistä löydän tiedon, mikä on Oulunkylän korkeus merenpinnasta? Google Earth antaa viitteitä, löydänkö tarkenpaa?

Kysytty

Moro!
Mistä löydän tiedon, mikä on Oulunkylän korkeus merenpinnasta?
Google Earth antaa viitteitä, löydänkö tarkenpaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulunkylän korkeus merenpinnasta on paikasta riippuen keskimäärin 15-20 metriä.Tieto on saatu maanmittaushallituksesta. Jos haluaa tietyn paikan korkeuden erikseen, kannattaa soittaa kaupunkimittausosaston asikaspalveluun.

http://www.hel.fi/wps/portal/Kiinteistovirasto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CON…