Onko teillä pajassa sellaista työkalua, jolla voisi kirjoittaa tekstiä ym. puulle? Olen tekemässä syntymäpäivälahjaksi kävelykepin, johon olisi mukava…

Kysytty

Onko teillä pajassa sellaista työkalua, jolla voisi kirjoittaa tekstiä ym. puulle?
Olen tekemässä syntymäpäivälahjaksi kävelykepin, johon olisi mukava kaivertaa jokin muistoteksti.

Vastaus

Vastattu

Varaamo.espoo.fi osoitteesta pääset varaamaan Helmet kirjastojen laitteita ja tiloja. Sieltä löytyy tällä hetkellä yksi laserleikkuri Oodista. https://varaamo.espoo.fi/search?search=laserleikkuri