Onko teillä ollenkaan Mullan alla- sarjan neljättä tuotantokautta? Jos ei ole, niin voisiko sen hankkia, kun kaikki muut osat ovat valikoimissa.

Kysytty

Onko teillä ollenkaan Mullan alla- sarjan neljättä tuotantokautta?
Jos ei ole, niin voisiko sen hankkia, kun kaikki muut osat ovat valikoimissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olin yhteydessä Helsingin kaupunginkirjaston hankinta- ja luettelointitoimistoon. Mullan alla -sarjan neljättä tuotantokautta ei valitettavasti ole mistään saatavilla, ei edes kaukopalvelun kautta muualta Suomesta. Sen painos on aikoinaan loppuunmyyty. Pahoittelemme tilannetta.