Otsikko
Mullan alla neljäs tuotantokausi on taas saatavilla Suomessa, joten koska se olisi kirjatoissa?

Kysytty

Mullan alla neljäs tuotantokausi on taas saatavilla Suomessa, joten koska se olisi kirjatoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto pistänee sen heti hankintalistoilemme, kunhan sitä tulee tarjolle. Sitä, milloin se tulee lainattavaksi, kannatta seurata oman kirjastosi aineistotietokannasta tai Frank-monihausta.