Kuinka netissä etsitään kirjastoista dvd (MUSIIKI)levyjä,etenkin jos dvd:tä ei voi valita valikosta .es.Helsinki,Espoo,ym. Tarkoituksena kaukolainaus.Kuinka…

Kysytty

kuinka netissä etsitään kirjastoista dvd
(MUSIIKI)levyjä,etenkin jos dvd:tä ei voi valita valikosta .es.Helsinki,Espoo,ym.
Tarkoituksena kaukolainaus.Kuinka selataan eri tavoin yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Haluat siis etsiä musiikkiaiheisia dvd-levyjä pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokannasta, Plussa-aiheistohausta, joka löytyy osoitteesta http://www.libplussa.fi/. Kun aloitat haun, valitse ensin vaihtoehto "Monipuolinen haku". Valitse ensimäiseksi hakuehdoksi "asiasana tai luokka" ja kirjoita hakuruutuun dvdlevy. Valitse toiseksi hakuehdoksi "Näytä aineistoa joka löytyy musiikkiosastolta" ja napauta lopuksi Tee haku -painiketta.Tällöin saat listan niistä dvd-levyistä, jotka on kuuluvat jonkun kirjaston musiikkiosaston kokoelmiin.