Onko teillä mitään kidnappauksista?

Kysytty

Onko teillä mitään kidnappauksista?

Vastaus

Vastattu

Varmaan tarkoitat tietokirjoja kidnappauksista tai muistelmia?

Kidnappaukset sanalla löytyy vähemmän kirjoja kuin ihmisryöstöt asiasanalla.

Helmet-haulla löysin 24 tulosta esim.

Takaisin valoon : kaapatun suomalaisnaisen selviytymistarina / Marissa Jaakola & Ari Väntänen,

3096 päivää / Natascha Kampusch ; yhdessä Heike Gronemeierin ja Corinna Milbornin kanssa ; suomentanut Anja Meripirtti ja

Orja : kaapatun tytön tie Sudanista Lontooseen / Mende Nazer, Damien Lewis ; suomentanut Jaana Iso-Markku.

Lumme kirjastojen haulla löysin myös 24 osumaa mm.

Idän orjakauppa keskiajalla : ihmisryöstöt Suomesta ja Karjalasta / Korpela, Jukka,

Madeleine : kuka vei tyttäremme? / McCann, Kate ; Tervonen, Eija ja

Operaatio Ullakko : miten poliisi selvitti miljoonaperijättären sieppauksen / Mölsä, Mika

Finna.fi haulla löytyy myös lehtiartikkeleja aiheesta. https://finna.fi/Search/Results?limit=0&filter%5B%5D=%7Ebuilding%3A%221%2FNLF%2Farto%2F%22&filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22fin%22&dfApplied=1&lookfor=kidnappaukset&type=AllFields