Otsikko
Onko teillä kotimaisista ja ulkomaisista elokuvatähdistä elämänkertoja esim. Bogart Humphrey

Kysytty

Onko teillä kotimaisista ja ulkomaisista elokuvatähdistä elämänkertoja esim. Bogart Humphrey

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Humphrey Bogartista on kirjoittanut mm. Katharine Hepburn teoksessa Afrikan kuningatar. Myös A.M.Sperberin kirja hänestä on suomennettu. Molemmat löytyvät hyllyluokasta 77.4983.
Yleensäkin elokuva-alan henkilöistä kertovat kirjat ovat luokassa 77.49.