Onko T.S. Eliotin runokokoelma joka on Cats-musikaalin tekstinä (Old Possum's book of practical cats), suomennettu?

Kysytty

Onko T.S. Eliotin runokokoelma joka on Cats-musikaalin tekstinä (Old Possum's book of practical cats), suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runokokoelmaa ei ole suomennettu. Eeva-Liisa Mannerin runoeteos Kamala kissa on osittain kirjoitettu T.S. Eliotin kirjan ideoiden mukaan.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

T.S. Eliotin Old Possum's book of practical cats on nyt suomennettu! Vuonna 2018 ilmestynyt Otavan kustantama Kissojen kielen kompasanakirja on Jaakko Yli-Juonikkaan suomentama.