Otsikko
Onko suurimpien kaupunkien busseissa kameravalvontaa? Olen kyllä nähnyt katonrajassa jotain kameran näköisiä... Mutta kun busseissa tapahtuu väkivaltaa tai…

Kysytty

Onko suurimpien kaupunkien busseissa kameravalvontaa? Olen kyllä nähnyt katonrajassa jotain kameran näköisiä... Mutta kun busseissa tapahtuu väkivaltaa tai ryöstöjä tms, niin ikinä ei puhuta että todistusaineistoa löytyisi.

Vastaus

Vastattu

Osassa busseista on kamerat, mutta ei kaikissa. Ks. esim. Nyssen sivut: https://www.nysse.fi/turvallisuus.html