Onko Sinikka Sokan Jäätanssi levy vuodelta 1990, mikä löytyy Kotkan kirjastosta. Cd-levy ? Kyydin tiedoissa lukee vain äänilevy/äänite ?

Kysytty

Hei,

Onko Sinikka Sokan Jäätanssi levy vuodelta 1990, mikä löytyy Kotkan kirjastosta. Cd-levy ? Kyydin tiedoissa lukee vain äänilevy/äänite ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jäätanssi on LP-levy. Kun teoksen tiedoissa lukee pelkkä äänilevy, se tarkoittaa LP-levyjä. Kun on kyse CD-levystä, tiedoissa lukee CD-äänilevy.