Onko parhaillaan radiossa pyörivä Radioteatterin "Paluu sanoihin" saatavissa kirjallisena? En löytänyt ainakaan kaupunginkirjastosta.

Kysytty

Onko parhaillaan radiossa pyörivä Radioteatterin "Paluu sanoihin" saatavissa kirjallisena? En löytänyt ainakaan kaupunginkirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Radio Ylen Ykkösen Radioteatterin esittämää Eero Ojasen fiktiivistä reportaasisarjaa Paluu sanoihin ei näytä löytyvän kirjallisessa muodossa ainakaan Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan. Asiaa kannattaa kuitenkin vielä tiedustella esim. Radio Ylen Ykkösen tiedottaja Tuire Juuselalta puh. 1480 4795 tai sähköpostiosoitteesta kirjasto.tietopalvelu@yle.fi.