Onko P.D. Jamesin muistelmateos Time to be in Earnest suomennettu tai aiotaanko suomentaa, ja koska mahdollisesti ilmestyy?

Kysytty

Onko P.D. Jamesin muistelmateos Time to be in Earnest suomennettu tai aiotaanko suomentaa, ja koska mahdollisesti ilmestyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjakauppojen yhteisluettelo Finnbooksin ja kansallisbibliografia Fennican mukaan P. D. Jamesin kirjaa "Time to be in Earnest" ei ole suomennettu. Turun kaupunginkirjastosta se löytyy englanniksi.

Kustantantajan kotisivulta http://www.otava.fi kohdasta"tiedustelut" voi kysyä mahdollisia suomennossuunnitelmia.