Otsikko
Onko olemassa varauslistaa ostaa poistuvia kirjoja? On joitakin sisustuskirjoja, joita ei saa enää mistään. Haluaisin lunastaa tällaisia jossakin vaiheessa,…

Kysytty

Hei,
Onko olemassa varauslistaa ostaa poistuvia kirjoja? On joitakin sisustuskirjoja, joita ei saa enää mistään. Haluaisin lunastaa tällaisia jossakin vaiheessa, jos se on mahdollista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjasto (tuskinpa moni muukaan kirjasto nykyään) ei tee poistettavista kirjoistaan listoja, joista asiakkaat voisivat varata haluamiaan kirjoja. Ainoaksi mahdollisuudeksi jää seurata "Kirjakirpussa" myytäviä kirjoja. Olethan käynyt Porin antikvariaateissa, joita nykyisellän ei ole kuin pari olemassa. Kirpputorit ovat myös paikkoja, joista saattaa löytää etsimänsä. Onnea kirjan etsintämatkalle!

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Netistä löytyy mm. "Antikkanet" ja "1000 kirjaa" - näistä kannattaa hakea!