Otsikko
Onko olemassa teosta, joka käsittelisi nimenomaan Tampereen vuoden 1918 vankileiriä?

Kysytty

Onko olemassa teosta, joka käsittelisi nimenomaan Tampereen vuoden 1918 vankileiriä?

Vastaus

Vastattu

Tuomas Hoppu on kirjoittanut tähän aiheeseen paneutuvan kirjan Toivon ja epätoivon aika : Tampereen vankileiri 1918 ihmiskohtaloineen.