Onko olemassa suomenkielistä puisten purjeveneiden malleja/ luokkia koskevaa kirjaa, jossa olisi mielellään myös niitä kuvaavia kuvia?

Kysytty

Onko olemassa suomenkielistä puisten purjeveneiden malleja/ luokkia koskevaa kirjaa, jossa olisi mielellään myös niitä kuvaavia kuvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pertti Rovamon ja Martti Lintusen värikuvateoksessa Suomalainen puuvene on tietoa ja kuvia purjeveneiden malleista, luokista, rakenteista, historiasta, hankinnasta ja hoidosta. - Pekka Parikan kirjaa Myrskylintu nousee siivilleen : perinteisen puupurren rakentaminen ja ensimmäinen kaukopurjehdus en valitettavasti saanut käsiini. - Kummankin teoksen saatavuuden näkee aineistohaku HelMetistä http://www.helmet.fi/ .