Otsikko
Onko olemassa suomenkielisiä artikkeleita tai kirjoja jotka käsittelevät aihetta toimintolaskelmaa kaupanalalta.

Kysytty

Onko olemassa suomenkielisiä artikkeleita tai kirjoja jotka käsittelevät aihetta toimintolaskelmaa kaupanalalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea paikkakuntasi kirjaston aineistoa osoitteessa http://www.rovaniemi.fi/aurora/ Valitse asiasanaksi toimintolaskenta.
Korkeakoulujen Linda-tietokannasta löytyy myös useita toimintolaskentaa käsitteleviä teoksia, joukossa on mm. monia opinnäytteitä kaupan alalta. Kirjastosi kaukopalvelun kautta voit saada myös näitä lainaksi.

Tässä muutama suomenkielinen artikkeli:

Billington, John: Laskentatoimi : ABC:n aakkoset : toimintolaskenta ja -johtaminen vievät oikeisiin ratkaisuihin. Fakta 1999, nro 6-7, liite
Yritystalous 1998, nro 5, sivu 41-43

Koskinen, Kai: Value-Based Management kasvattaa yrityksen arvoa systemaattisesti. Yritystalous 1998, nro 5, sivu 41-43

Sipilä, Marja: Toimintolaskenta valtaa alaa : kustannuslaskennan ABC. Ekonomi. - Helsinki : Suomen ekonomiliitto. 1997 : 2, s. 16-17