Onko olemassa kirjaa tai nettisivua missä neuvotaan miten opettaa 4 v lasta uimaan?

Kysytty

Onko olemassa kirjaa tai nettisivua missä neuvotaan miten opettaa 4 v lasta uimaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoista hyödyllinen voisi olla Uimaopetuksen käsikirja (Docendo 2011, myös aiempia painoksia). Internetissäkin tietoa on, esim. Ylen Olotilasta löytyy 10-osainen artikkeli- ja videosarja Lasten uimakoulu: http://olotila.yle.fi/category/asiasanat/lasten-uimakoulu. Oman paikkakunnan liikuntatoimesta voi myös tiedustella, järjestetäänkö lähistöllä ohjattuja uimakouluja.