Otsikko
Onko olemassa joku kirjastojen tietokirjojen hankinnasta vastaavien henkilöiden sähköpostiosoitelista tai sivusto? Olen julkaissut kolme tietokirjaa…

Kysytty

Onko olemassa joku kirjastojen tietokirjojen hankinnasta vastaavien henkilöiden sähköpostiosoitelista tai sivusto?

Olen julkaissut kolme tietokirjaa kiinalaisesta lääketieteestä ja haluaisin tarjota kirjoja kirjastoille ennen kuin nämä ensimmäiset ja viimeiset painokset loppuvat.

Vastaus

Vastattu

Tällaista koottua sähköpostilistaa ei ole olemassa. Varmin tapa tavoittaa kirjastojen hankintaa hoitavia on tarjota kirjat Kirjastopalvelun ja/tai Kirjavälityksen kautta. Näiden toimijoiden kautta suurin osa kirjastoista hankkivat kirjansa.