Otsikko
Onko Nils Ferlinin runoa ALLA DE STILLSAMMA DÖDA suomennettu? (Löytyy kokoelmasta de många kulörta lyktor)

Kysytty

Onko Nils Ferlinin runoa ALLA DE STILLSAMMA DÖDA suomennettu? (Löytyy kokoelmasta de många kulörta lyktor)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nils Ferliniltä on suomennettu kolmiosainen teos Riemunkirjavin lyhdyin - Keisarin papukaija - Oravanpyörästäni. Ensimmäiseen osaan sisältyy runo Hiljaa nukkuvat nyt. Suomen kansallisbibliografian mukaan muita suomennoksia ei ole.