Onko mitään Salakirjoitus kirjoja...Mistä voi oppia tekemään Salakirjoitusta?

Kysytty

Onko mitään Salakirjoitus kirjoja...Mistä voi oppia tekemään Salakirjoitusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi kirjoissa Sudenpentujen sanasolmuja, Vakoilijan käsikirja ja Etsiväkerho Hurrikaanin käsikirja on ohjeita erilaisten salakirjoitustapojen käyttöön. Nämä kirjat löydät kirjaston nuortenosastolta tietokirjoista hyllyluokasta 79.8. Erilaisia salakirjoituksia ovatr esimerkiksi Spartalainen sauvakirjoitus, aitakirjoitus ja Caesarin salakirjoitus. LIsää voi myös keksiä itse, Etsiväkerho Hurrikaanion kirjassa annetaan lisää vinkkejä.