Otsikko
Onko mistään saatavissa Kukko Kultaharja lastenkirjaa nimenomaan Anita Ronkaisen kääntämänä? Olen etsinyt sitä ja haluaisin lukea sen lapsenlapsilleni.

Kysytty

Onko mistään saatavissa Kukko Kultaharja lastenkirjaa nimenomaan Anita Ronkaisen kääntämänä?
Olen etsinyt sitä ja haluaisin lukea sen lapsenlapsilleni.

Vastaus

Vastattu

Anita Ronkaisen käännös näyttäisi olevan vuodelta 1978. Kirja löytyy Pasilan kirjaston käsikirjastosta, jossa sitä voi käydä lukemassa, kunhan korona-ajan rajoitukset poistuvat.

Vuoden 1988 painosta näyttää löytyvän Antikvaari.fi-palvelusta myynnissä, mutta ei tuota 1978 painosta. Siellä voi laittaa haluamansa kirjat puutelistalle, jolloin asiakkaaseen otetaan yhteyttä, kun haluttu kirja tulee myyntiin.