Onko missään musiikki- tai muussa kirjastossa CD:tä, jossa olisi Fredrik Paciuksen säveltämä Laulu, Sången. Se saattaisi olla jollain kokoomalevyllä, jossa…

Kysytty

Hei,
onko missään musiikki- tai muussa kirjastossa CD:tä, jossa olisi Fredrik Paciuksen säveltämä Laulu, Sången. Se saattaisi olla jollain kokoomalevyllä, jossa muidenkin säveltäjien teoksia?
Toivoisin tätä etsittävän kaikista mahdollisista kirjastoista.
Kiitos etukäteen avustanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kysymyksessä on vaikeasti löydettävä sävellys. Siitä löytyy tietoa Pacius-seuran internet-sivuilta kohdasta "Laulut" (www.pacius.fi), mutta edes Sibelius-Akatemian kirjastosta ei löydy äänitettä kyseisestä laulusta. Nuotteja kyllä on saatavilla.

Asiassa kannattaisi vielä kääntyä kuitenkin Sibelius-Akatemian kirjaston puoleen ja tarkistaa asia. Myös yhteydenotto Pacius-seuraan toisi varmasti lisätietoa.