Onko Miles to go-kirjaa tulossa suomen kielellä? Minulla on kirja englanniksi, mutta en osaa sitä kovin hyvin joten, oisi kiva saada tietää mitä siinä lukee…

Kysytty

Onko Miles to go-kirjaa tulossa suomen kielellä? Minulla on kirja englanniksi, mutta en osaa sitä kovin hyvin joten, oisi kiva saada tietää mitä siinä lukee. Ja olen kuullut että toinen Miley Cyruksen Miles to go-kirja olisi tulossa joskus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytettävissämme olevista tiedonlähteistä ei ilmennyt että teos olisi ilmestymässä suomeksi. Toivon, että selviät englanninkielisen kirjan kanssa riittävän hyvin.