Onko materiaalia kylpylähotelli Caribiasta, esim. artikkeleita. Teemme tutkimusta Caribian arkkitehtuurista sekä sen vastaanotosta

Kysytty

Onko materiaalia kylpylähotelli Caribiasta, esim. artikkeleita. Teemme tutkimusta Caribian arkkitehtuurista sekä sen vastaanotosta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanomalehdissä ilmeistyneitä lehtiartikkeleita Caribia -kylpylähotellista löytyy parhaiten Turun Sanomien arkistosta osoitteesta http://www.turunsanomat.fi asiasanalla Caribia. Lukuisten urheiluartikkelien joukosta löytyvät mm. seuraavat Caribiaa käsittelevät artikkelit: "Pätevä suunnittelija pelastaa uimahallin" (TS 14.3.2000) sekä "Pora säesti pääministeriä" (TS 27.5.1999). Artikkeliviitteitä kannattaa etsiä myös Turun kaupunginkirjaston Turku-kokoelman kortistosta (pääkirjasto, 2. krs.) asiasanan Caribia kohdalta. Aiheesta on debatoitu lehdessä mm. otsikoilla "Kirkkoneuvosto närkästyi Ikituurin saneerauksesta" (TS 31.3.99), "Caribian saa maalata pinkiksi" (TS 1.4.1999), "Turkuun nousee rumin rakennus" (12.4.1999) ja "Possunpunainen seinä pois kirkon puolelta" (TS 16.4.1999). Aikakauslehtien osalta saalis on laihempi, Artikkelitietokanta Aleksista löytyvät seuraavat viitteet seuraaviin lehtiin: Optio 2000 (7), s. 54-56, Markkinointi-Myyntimiehet 2000 (8), s. 36 ja Tikkurilan Viesti 1999 (2), s. 6-7.