Onko mahdollista tilata kirja esimerkiksi Kalvolan kirjastosta Hattulan kirjastoon, mikäli kirjaa ei ole saatavilla Hattulan kirjastossa? Olisin nimittäin…

Kysytty

Onko mahdollista tilata kirja esimerkiksi Kalvolan kirjastosta Hattulan kirjastoon, mikäli kirjaa ei ole saatavilla Hattulan kirjastossa? Olisin nimittäin vailla erästä kirjaa, mikä löytyy juuri Kalvolasta ja on lainassa Hattulan kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä. Voit tehdä kirjasta seutuvarauksen. Seutuvarauksen hinta on 2,50 e. Voit pyytää Hattulan kirjaston virkailijaa varaamaan kirjan tai varata sen itse verkkokirjastossa. Valitse tällöin vaihtoehdoksi seutuvaraus.