Otsikko
Onko mahdollista tarkistaa omat lainaustietonsa internetin kautta, kuten kirjaston palvelupäätteiltä omalla tunnuksella?

Kysytty

Onko mahdollista tarkistaa omat lainaustietonsa internetin kautta, kuten kirjaston palvelupäätteiltä omalla tunnuksella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudulla (Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen) ei toistaiseksi voi tarkistaa omia lainaustietoja internetin kautta. Sinun on mentävä lähimpään kaupunginkirjaston toimipisteeseen, jossa voit asiakaspäätteeltä katsoa tietosi.