Otsikko
Onko mahdollista selata internetin välityksellä vanhoja sanomalehtiä? "esim. Satakunnan kansa."

Kysytty

Onko mahdollista selata internetin välityksellä vanhoja sanomalehtiä? "esim. Satakunnan kansa."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhoja Satakunnan Kansoja voi lukea mikrofilmeiltä Porin kaupunginkirjastossa. Satakunnan Kansa -artikkelitietokanta on osoitteessa http://www.pori.fi/kirjasto/satakunta/sk/. Tietokanta sisältää artikkeleja vuosilta 1987-2004.

4 ääntä

Kommentit

Onko Jyväskylän kirjastoissa mahdollista selailla/lukea suoraan tai jollain laitteella esim PC:llä paikallislehtien (lähinnä Keskisuomalainen) heinäkuun numeroita 1973-2022