Otsikko
Onko mahdollista lainata Salon kirjaston kirja , niin että ei tarvitsisi sinne saakka mennä täältä Turusta ? Eli voiko kirjan tilata sieltä vaikka Turun…

Kysytty

Onko mahdollista lainata Salon kirjaston kirja , niin että ei tarvitsisi sinne saakka mennä täältä Turusta ? Eli voiko kirjan tilata sieltä vaikka Turun pääkirjastoon ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Salo on yksi Vaski-kirjastoista, eli riittää kun varaat kirjan itsellesi ja valitset noutopaikaksi haluamasi kirjaston. Varaussysteemi ei mahdollista kirjan lähetyspaikan valitsemista, mutta saat haluamasi kirjan sieltä mistä se on parhaiten saatavana. Varaaminen on ilmaista, vain noutamaatta jääneistä varauksista peritään maksu (2€ nyt 6.3.2017).

Varauksen voi tehdä verkkokirjastossa osoitteessa https://vaski.finna.fi/ tai se voidaan tehdä sinulle missä tahansa Vaski-kirjastojen neuvonnoista. Ohjeet varauksen tekoon löydät verkkokirjastosta : Asiakkaalle > Asiakkaana kirjastossa > Varaukset.